Dodání licenčního klíče probíhá elektronicky prostřednictvím e-mailu nejpozdějí do 12 hodin od přijetí platby. Platba převodem na účet možná.

NEFUNGUJE VÁM ZAKOUPENÁ SOFTWAROVÁ LICENCE?

Pokud Vám nefunguje zakoupený softwarový produkt, před jeho reklamací doporučujeme nás kontaktovat:

JAK ZADAT REKLAMACI?

Pokud nechcete využít ani jednu nabízenou variantu a chcete softwarový produkt reklamovat ihned, reklamaci zahájíte zasláním e-mailu na adresu: obchodmojeprase@gmail.com, do předmětu e-mailu napište: Reklamace.

E-mailová zpráva by měla obsahovat reklamovaný produktový klíččíslo faktury k zakoupené softwarové licenci, podrobný popis, proč chcete software reklamovat a jako přílohu připojte screenshot(y) s chybovou hláškou.

Po obdržení Vaší zprávy se s Vámi spojí náš technik, který s vámi reklamaci zkonzultuje a zároveň navrhne vhodný způsob řešení.